forr3st - 2011-01-03 21:05:27

Schemat rozwoju sury

Jeśli jeszcze nie masz swojego pomysłu na rozwój postaci w tym dziale poradnika do gry Metin2 możesz znaleźć kilka przykładowych schematów rozwoju.

Na wstępie powiem o ważnej zasadzie, której nie będę już wspominał w dalszej części:

Na początku w każdą umiejętność przydzielamy jeden punkt a potem chronologicznie maksujemy umiejętności, które są podane w dalszej części poradnika. Ważne jest aby umiejętność awansowała na poziom mistrzowski (M) gdy osiągnie 17 poziom, jeśli tak się nie stanie trzeba iść do staruszki aby zresetowała umiejętności i znów rozdajemy punkty w daną umiejętność. Zabieg powtarzamy do skutku, aż umiejętność awansuje na 17 poziomie.

Sura magia (BM):

I

Statystyki: witalność 1 : 2 inteligencja

Umiejętności: Najpierw ognisty duch, potem mroczne uderzenie, ogniste uderzenie, mroczne sfera, mroczna ochrona, duchowy cios.

Opis: Sura nastawiony na pvp, a raczej morderczy w pvp :) Osobiście go przetestowałem i według mnie jest bardzo dobry. Wysoka inteligencja daje spore obrażenia a czary, w które na początku inwestujemy są bardzo ofensywne. Expienie solo może być trudne ale jeśli się kupi zbroję lub coś innego z bonusem na hp nie jest źle.

Sura broń (WP):

I

Statystyki: witalność 1 : 2 inteligencja

Umiejętności: Najpierw smoczy wir, potem uderzenie palcem, rozproszenie magii, czarowane ostrze, czarowana zbroja, strach.

Opis: Schemat dobry do pvp.

II

Statystyki: witalność 1 : 2 inteligencja

Umiejętności: Najpierw czarowane ostrze, potem czarowana zbroja, potem smoczy wir, uderzenie palcem, rozproszenie magii, strach.

Opis: Dobry w do expienia. W pvp raczej nie masz szans.

www.ft-agh.pun.pl www.san-news.pun.pl www.rekrutsg.pun.pl www.mzkd.pun.pl www.heksa.pun.pl